۳ پاسخ

نه فرنی رو جدا درست کن
شیر خشک هم با جوش که یکم دماش اومده پایین حل کن
بعد قاطیه فرنی کن،شیر خشک یا شیر مادر نباید روی حرارت باشن

فرنی رو سفت درست کن وقتی ازداغی افتاد شیر خشک اماده بریز روش هم بزن رقیق شه

من که اضافه نمیکردم هیچی با اب درست میکردم به پسرم میدادم تا الان که با شیر درست میکنم واسش

سوال های مرتبط