۹ پاسخ

سعی کن بزاریش یاد بگیره گرچه عصبی میشه ولی همش بدوشی شیرت خشک میشه

منم پسرم یه سینه ام نمیگرفت با سرنگ نوکش کشیدم گرفت

هر کاری خودت بهتر میدونی برای بچه انجام بده و اصلا به حرف بقیه گوش نده. من نمیدونم یعنی بقیه برای بچه دلسوز تر از مادر هستن

وای دختر منم‌نگرفت از بس با دست دوشیدم حس میکنم بافت سینم له شده ۳ماهه دارم با دست میدوشم
از اینکه ندوشمش هم عذاب وجدان دارم از طرفی هم درد سینه واقعا اذیتم میکنه....

عزیزم دختر منم سینه منو نگرفت با اینکه تا یه ماهگیش تلاش کردم هرروز. ولی اخرشم کلا شیرخشکی شذ. اولش حساس بودم ولی الان دیگه بیخیال شدم

اگه نوک نداره یه سرنگ رو بگیر اون قسمت سر سوزن رو ببر بعد یکم سینت رو چرب کن با سرنگ بکش چند ثانیه صبر کن نوک سینت در بیاد بعد بشور بذار دهن بچه ببین میگیره یا نه

خب فتواهای بقیه رو اگر گوش میدادی شاید سینه ات میگرفت بالخره بقیه تجربه بیشتر دارن

ببر پیش متخصص
اگه نگرفت دیگه بیخیال آنقدر گیر نده به خودت

عزیزم نوک سینت خوبه یا اینکه نمیتونه بگیره

سوال های مرتبط