خانما درد زایمان چطوری هس میشه دقیق بگید

۶ پاسخ

من ک دردی نداشتم امپول زدن بهم درد گرفتم ک قابل تحمل بود ولی موقع زایمان اذیت شدم اون دردا کاملا قابل تحمل بود تا ببینم این یکی خدا چی میخواد

درد های منظم و پشت هم مثلا هر ده دقیقه یا هر پنج دقیقه کمر و دل درد میگیره

بدن با بدن فرق داره
برای بعضیا دردش خفیف تر، بعضیا شدیدتر
بذار خودت تجربه کنی زیاد نپرس ممکنه استرس بگیری

گرفتگی خیلی خیلی شدید زیردل و کمر و پهلو

گفتنی نیس والا😅نپرسی هم بهتره.چیزای خوبی نمیشنوی .
ولی شروعشو منظورته یا درداصلی زایمان و بدنیااومدن بچه؟

یه خورده شدیدتر از درد پریودی نترس قابل تحمله نمیمیری🤪😅

سوال های مرتبط

مامان پناه جونم🩷 مامان پناه جونم🩷 ۱ ماهگی
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی