من ک دردی نداشتم امپول زدن بهم درد گرفتم ک قابل تحمل بود ولی موقع زایمان اذیت شدم اون دردا کاملا قابل تحمل بود تا ببینم این یکی خدا چی میخواد
درد های منظم و پشت هم مثلا هر ده دقیقه یا هر پنج دقیقه کمر و دل درد میگیره
بدن با بدن فرق داره
برای بعضیا دردش خفیف تر، بعضیا شدیدتر
بذار خودت تجربه کنی زیاد نپرس ممکنه استرس بگیری
گرفتگی خیلی خیلی شدید زیردل و کمر و پهلو
گفتنی نیس والا😅نپرسی هم بهتره.چیزای خوبی نمیشنوی .
ولی شروعشو منظورته یا درداصلی زایمان و بدنیااومدن بچه؟
یه خورده شدیدتر از درد پریودی نترس قابل تحمله نمیمیری🤪😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.