۲ پاسخ

پسرمن فقط پستونک براش مهمه خیلی وقته لزومن وقت خواب شیر نخورده فک کنم از 6.۷ماهگی دیگه اینطوری شد

وااااای منم
باید بزرگتر بشن به روش دیگ عادت بدیم کم کم و اینک چیزای بیشتری بخورن ک بتونیم با خوردنی هی سرشون گرم کنیم الان ک زوده

سوال های مرتبط