۵ پاسخ

شباست،چند ساعت طول می‌کشه

اگه بتونی حتماواسش گهواره ک زمان قدیم رودیواراوصل میکردن درست کن وبهدازشیردادن وآروغشوگرفتن بذارداخلش واروم تاب بده هیچی مثل گهواره این مدلی واسه بچه هاخوب نیست هم اروم میشن هم راحت میخوابن وگریه نمیکنن وتوهم ب کارات میرسی واستراحتتوداری ب همسرت بگوازابزارفروشی ها دوتاقلاب ماننده بخره وی دونه طناب

هربچه ای یه جوره ولی معمولن شبا.دختر من ۸ شب شروع بود تا ۴ صب گاهی بیشتر.
صدای جارو برقی و سشوار دانلود کن باهاش آروم میشه میخابه

پسرمن پستونک نمیگیره خیلی گریه می‌کنه امروز شد سه ماهش

برای کولیک ‌پستونک عالیه و صبر و تحمل

سوال های مرتبط