۱۱ پاسخ

پس منم نارس الان سه ماهش ولی کولیک داره شدید

من دخترم از اول داشت تا چهار ماهگی پسرم تا شش ماهگی خیلی بد بود پسرم نارس بدنیا اومد خیلی اذیت شدم

من تا۶ ماهگی داغون شدم

تاچهارماهگی تموم میشه

اووف خیلی سخته خداکنه زود بگذره

نیکانم همینجوری بود اخرای ۴ماهگی یکم بهتر شد ولی در کل تا ۸ ماهگی خواب خوبی نداشت

پسر منم کولیک داشت تا۵ ماهگی
گریه شدیدددد الانم یادم میفته حالم بد میشه

دختر منم زود بدنیا اومد تا ۵ یا ۶ماهگی طول کشید متاسفانه خیلی طولانی و سخت بود

من تا چهار ماهکی دهنم صاااااف شد شب تا صبح گریه صبح تا شب فقط تو بغل خواب چون رفلاکس هم داشت
اما در کل از هفت هشت ماهگی افتاد رو غلتک و یکم ارومتر شد

دیگه آخراشه معمولا تا چهارماهگی درست میشه

پسر منم همینطور فک نکنم بچه ای بوده باشه اندازه پسرم بابت کولیک اذیت شده باشه تا۴ماه طول کشیذ

سوال های مرتبط