ببخشید توی بارداری چجوری موهای بدن رو میزنین من خیلی اذیتم نمی‌بینم 😭

۱۹ پاسخ

شوهر گرامی

شوهرم میزنه

از آینه استفاده کن

اونایی ک هفتتون پایین تره چجور نمی‌تونید بزنید ...من الآنشم راحت اصلاح میکنم ...آخه هنوز شکم ندارین چجورنمیتونین🥴🤔🤔

اینه بزار

من میرم اپیلاسیون کل بدن

از الان نمی بینی ؟حفظی بزن😂😂😂

واییی منم خیلی اذیتم با ژلیتم همیشه خدمو زخمی میکنم 😮‍💨با چیز دیگه ایم نمیشه که

حفظی میزنم من

من دیگه میزنم تو جاده خاکی 😆😆😆

من تاجاییک میتونم حسی میزنم
اما واقعا سخته هردفعه میبرم🤣🤣

بده همسرت واست بزنه عزیزم

با دست و حسی، تا جایی که میشه بزن بقیه ش توکل به خدا 😊😊😊😊

حسی باید کار کنی🤣باید اونجا رو حفظ باشی

کاملا فی البداهه🤣

شوهرر🤪

با ژلت 😂😭

بده شوهرت برات بزنه

اینه بذار

سوال های مرتبط