شما موهای شکمتون رو با چی میزنین؟🥴

۱۰ پاسخ

نمیزنم

چه نیازیه بزنی الان به خاطر وجود هورمونات هرچی ماهت بالا میره بیشتر میشه نزن الکی بعد برای زایمان بزن

نداره ک مث قبل🙁

من از وقتی باردار شدم موهای بدنم چندبرابر شذن و ضخیمم😢بد شوهرمم همش میاد شکممو بوس میکنه و دس میکشه روش دیگه همش با ژیلت موهارو درمبارم

کرم موبر

شکمم کلا مو نداره 😂

نزن ول کن

ژیلت 😅

مگه موهای شکم و باید بزنیم؟

با ژیلت

سوال های مرتبط

مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری