هیچی
گاهی میزنم گاهی ام هس
من شکمم مو نداره فقط رو خط نافم داره اون پایینش که نزدم فعلا زیاد نیستن😂
هیچی انشالا بعد زایمان صفا میذم
ژیلتتت انقدر بدم میاد
چون هی با ژیلت شیو کردم پرپشت ترم شده
چکارش داری
ناز و نوازش
گیس درست میکنم میفروشم
هیچ زندگی🤭
ماهی یبار با اپیلیدی میزنم
با ژیلت ماهی یباری میزنم
تا قبل بارداری با موچین میکندم الان نمیدونم چکار کنم
هیچی زندگی مسالمت آمیز داریم باهم😂😂
هیچ زندگی😂 میخام برم سونو با ژیلت میزنمش مال من حالت پشمه سیاه سیاه نیست قبلا میرفتم لیزر الان همون ژیلت
ماهی یه بار میرم اپیلاسیون فول بادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.