سلام
نتیجه آزوایش غربالگری دوم رو میگید لطفا ؟!

تصویر
۳ پاسخ

یکیش یه رسیک داره ولی کمه احتمالا بنویسه سلفری نمی‌دونم چرا جدیدا انقد سلفری زیاد شده

همه نمودار رو ۲0000بود

من فقط دوازده هفته آزمایش دادم مشکل نداشت

سوال های مرتبط

مامان فندق
کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣💙 مامان جوجه🐣💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه‌خدا❤️ مامان هدیه‌خدا❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری