۸ پاسخ

من ۲۰هفته و۱ روز رفتم

۱۸ هفته و ۳ روز

آزمایش خونش رو ۱۶ هفته . سونو آنومالی رو هنوز نرفتم ولی فک کنم ۱۸ هفته و یکی دو روز بفرسته دکترم

۱۶ هفته برو اینایی که میگن ۱۸ هفته احتمالا با آنومالی اسکن اشتباه گرفتن غربالگری دوم رو

۱۷ هفتع ۵ روز

۱۸ هفته

من۱۸هفته دقیق ک مبشه دوشنبه

۱۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان ماکان و آرکان مامان ماکان و آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان آدریناوتودلیم مامان آدریناوتودلیم هفته شانزدهم بارداری
مامان البالو مامان البالو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌وسوم بارداری