خانما آزمایش غربالگری دوم رو توچندهفتگی رفتید؟

۴ پاسخ

۱۶ هفته و ۳ روز

۱۵ هفته میتونی بری منم یکی دو روز بعد میرم

ازمایش ندادم

۱۵ ۱۶ هفته باید برید

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان توتفرنگی مامان توتفرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان البالو مامان البالو هفته سی‌ودوم بارداری