سلام مامانا..غربالگری دوم کجاها رفتید؟هزینش چقد شد؟

۷ پاسخ

کلینیک نسل فردا دکتر میرزایی، الان فک کنم 2 و خورده ای شده هزینش

دکتر بهاره هراتی من زنگ زدم گفتن آنومالی بدون بیمه ۲۲۷۰
خودم رفتم دکتر غلامیان ۱۵۰۰
ولی خب کار خانم هراتی رو خیلی بیشتر قبول دارم اگر با هزینش مشکل نداشتی بهترین انتخابه

من رفتم آوان،حاشیه وکیل آباد،۳ و نیم شد.
ولی برو دکتر بلور ساز،اول پرستار.
از بوشهره،تازه اومده مشهد.هم کارش عالیه،هم قیمتش مناسب.

اریا بهادری

قیمتشو یادم نیست ولی من کلینیک دکتر شماعی رفتم با خانم دکتر هراتی خیلی راضی بودم

من کلینیک آفرینش رفتم سونو وآزمایش حدود۷میلیون شد پارسال .چون من مشکل داشتم و دارو مصرف کرده بودم واطلاعی از بارداریم نداشتم سلفری دادم

دکتر شکیب با بیمه یک تومان من امروز سوال کردم

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری