سلام مامانا هزینه غربالگری دوم چقد هست

۵ پاسخ

یه سوال مگه تو انومالی ازمایش هست سردخترم نداشتم!

ازمایش غربالگری دوم ۳ تومن
سونو انومالی ۱۱۰۰

من پرسیدم هفته بعد میرم انجام بدم 5400

۳ یا ۴ میلیون بود من پرسیدم

آزمایش ۳ تومن
سونو ۱/۹۰۰

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 هفته هجدهم بارداری
مامان تربچه🤰😍🥰 مامان تربچه🤰😍🥰 ۳ ماهگی