۱۴ پاسخ

من که 4تومن دادم

بستگی ب شهری ک هستی داره،من ان تی دادم شد یک تومن ازمایششم شد۷۵۰

مال من 1300

من رفتم ان تی یک ملیون شد

ان تی۷۰۰
ازمایش بعد ان تی۷۰۰
آنومالی هم ۱۲۰۰اینا شد براما

ازمایش خونش سه تومن یکم بالا پایین

هزینه ntبرای من شد ۲میلیون ۵۰۰

برای من ۳ تومن سونو ۱و هشتصد ازمایش

ان تی آزمایش ۱۱۰۰
سونو ان تی ۸۵۸

۱۲۰۰بود ،۵۰۰دادم بابیمه

سونو ان تی ک اولیه انور مالی دومیه ک فکر کنم حدوده دوتومن

با ازمایشش فکر کنم یه سه میلیون خورده میشه یا سه میلیون

ان تی غربالگری اوله غربالگری دوم آنومالی هست میانگین دو تومن در نظر بگیر دیگه بستگی داره کجا بری کدوم شهری

من ازاد انجام دادم بروجرد ۲۷۰۰ فکنم

سوال های مرتبط

مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری
مامان داداشی مهدیار مامان داداشی مهدیار ۸ ماهگی