خانوما هزینه غربالگری دوم سونو و آزمایشش چقد میشه؟

۷ پاسخ

ازامایشش باید صبحانه بخوریم یا نخوریم

سلام مال من ۴میلیون گرفت

سونو انومالی من پیشرفته رفتم ۳۶۰۰ شد معمولیش۲۲۰۰ بود
ازمایش غربالگری دومم شد ۳ میلیون

من با دفترچه تامین سونو شد ۱۳۰۰و خورده ای

سونو زیر ی تومن ازمایشش‌ رو من انجام دادم قیمتشو نمیدونم

ازمایشش شد ۳تومن حالا ببینیم فردا سونوش چنده

سونو 1700 ازاد من انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری💙🫐 مامان بلوبری💙🫐 هفته پانزدهم بارداری