خانوما هزینه غربالگری دوم سونو و آزمایشش چقد میشه؟

۷ پاسخ

ازامایشش باید صبحانه بخوریم یا نخوریم

سلام مال من ۴میلیون گرفت

سونو انومالی من پیشرفته رفتم ۳۶۰۰ شد معمولیش۲۲۰۰ بود
ازمایش غربالگری دومم شد ۳ میلیون

من با دفترچه تامین سونو شد ۱۳۰۰و خورده ای

سونو زیر ی تومن ازمایشش‌ رو من انجام دادم قیمتشو نمیدونم

ازمایشش شد ۳تومن حالا ببینیم فردا سونوش چنده

سونو 1700 ازاد من انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان کلوچه مامان کلوچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان بلوبری💙🫐 مامان بلوبری💙🫐 هفته پانزدهم بارداری