دوستان برا جنسیت رفتید سونو جدا؟هزینش چقد شد

۴ پاسخ

من همون انومالیو رفتم

آره۱۵ هفته رفتم.آزاد شد۳۰۰تومن.
ولی فقط جنسیت روگفت.حتی عکسم نداد.🙁

نه من جدا نرفتم تو انومالی معلوم شد

بنظرم نرو بمون یه دو هفته دیگه انومالی برو

سوال های مرتبط

مامان کلوچه🍪 مامان کلوچه🍪 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری