16هفته مخام برم سونو جنسیت نشون میده؟
هزینش چقد میشه

۶ پاسخ

یگانه ۱ تومن میگیره

من ۱۵هفته رفتم ۵۰۰ شد

زنگ یگانه بزن

اره معلوم میشه 1300

عزیزم ببین بهداشت برای ۱۶ هفتگی یا حتی دکتر خودت یه چکاب مینویسه فک کنم هم ازمایش خون هس هم سنو برو بهداشت بگو بنویسه تعیین جنسیت هم درج کنه توی نسخه بعد برو بیمارستانی که بیمتون رو شامل میشه سنوگرافی میکنن هزینه هم نهاااایت ۲۰۰ بگیرن دیگ

من ۱۳۰۰ دادم یک ماه میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق🌰🤎 مامان فندوق🌰🤎 هفته هفدهم بارداری
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان پارلا مامان پارلا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان میران تو دلی❤️ مامان میران تو دلی❤️ هفته بیستم بارداری