برا غربالگری چقد هزینش شد براتون

۴ پاسخ

یک و خورده آزمایش شد ۲/۷۰۰ آزمایش تیرویید ی تومن سونو
برا انومالی هم سه و خورده ای گرفت

انتی سونو دیشب شد ۱۲۰۰
آزمایش هم الان میخوام برم

انتی حدود ۲
آنومالی اسکن اگه خالی باشه همون حدود
برای من چیزای دیگه هم نوشت شد ۶/۵

سونو 1350ازمایش 1100

سوال های مرتبط

مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد🩷✨🎀 مامان کنجد🩷✨🎀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بلوبری💙🫐 مامان بلوبری💙🫐 هفته پانزدهم بارداری