میگم شما سونو غربالگری اول و دوم رو یک جا رفتید؟

۵ پاسخ

منم غربالگری اول دکتر تیموری رفتم همه چیش خوب بود خود مطب و دکتر و منشی ولی دکتر توضیح نداد حین سونوگرافی ایندفعه رو موندم اونجا برم برا سونو آنومالی یا مطب دکتر مریم ابراهیمی ؟؟

مطب دکترم دید

آره منم یجا رفتم

منم کلا یجا میرم

اره من کلن ی جامیرم سونو

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری