منم غربالگری اول دکتر تیموری رفتم همه چیش خوب بود خود مطب و دکتر و منشی ولی دکتر توضیح نداد حین سونوگرافی ایندفعه رو موندم اونجا برم برا سونو آنومالی یا مطب دکتر مریم ابراهیمی ؟؟
مطب دکترم دید
آره منم یجا رفتم
منم کلا یجا میرم
اره من کلن ی جامیرم سونو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.