برای غربالگری دوم چندهفته رفتین؟؟؟

۴ پاسخ

من 17هفته و 5روز رفتم

آزمایش واسم ننوشت ،سونو 28 تم باید برم

سلام مامانی
سیسمونی میفروشم‌با قیمت فوق العاده
تب سنج -شیر دوش -شیشه شیر -لباس و… هر چی بگی تو کانالم هست
حتی اگ نخریدی یه سر به کانالم بزن پشیمون نمیشی
کانال روبیکام
Melikakidss

۱۶ هفته و سه روز آزمایش دادم
فردا هم سونو انومالی دارم

سوال های مرتبط

مامان ماکان و آرکان مامان ماکان و آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان آدریناوتودلیم مامان آدریناوتودلیم هفته پانزدهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وسوم بارداری