سلام خانما شما غربالگری اول تو چندهفته رفتین

۶ پاسخ

جنسیت رو هم احتمال میده

من تو ۱۲هفته و ۵روز که فکر کنم بهترین زمانه

۱۱ هفته و ۵ روز که البته سونو ۱۲ و ۲ روز نشون داد

۱۲ هفته کامل بشه بهتره عزیزم،من ۱۲ هفته و ۲ روز بود رفتم

۱۲ هفته و ۲ روز رفتم ولی تو غربالگری ۱۲ هفته و ۴ روز بودم

سلام برای من دکتر اواخر ۱۱هفتگی نوشته

سوال های مرتبط

مامان قندعسلم💕 مامان قندعسلم💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان آیلین💞💞 مامان آیلین💞💞 ۳ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان دلسا 💕 مامان دلسا 💕 هفته سی‌وسوم بارداری