قربونت عزیزم❤️
من امروز رفتم هزینشو پرسیدم گفتن با بیمه15 تومن
تمیزم بود خدایی
من شدم عالی بود عالییی
بیمارستان بعثت هم خیلی خوبه ۴۰ میگیره اما اموزشیه ولی فوق العاده دکترایه کار کشته ای داره ترسیدم یعنی دانشجو قراره منو جراحی کنه مگه میشه
"مرکز آموزشی هست" اینو در نظر بگیرین...کلی انترن و دانشجو هستن که اونا کارارو انجام میدن دخترم اولم اونجا سزارین شدم هم خوب بخیه نزده بودن هنوزم بعد ۱۰ سال جاش مونده هم گردن دردو کمردردم مونده.هم زخمم عفونت کرده بود و اصلا ترمیم نمیشد هرکی میدید میگفت هرکی عملت کرده خیلی ناشی بوده خلاصه مردم و زنده شدم البته ا ین تجربه منه....دختر خاله م هم همونجا رفت مشکلی نداشت فقط جای عملش درد داشت
بسلامتی زایمان کنی گلم
اسم دکترتو اگه اشکالی نداره بگی
کجاس بیمارستان مهدیه؟
بیمه من سلامت سزارین دومم میشه هزینش کمتر میوفته؟
تمیزه بیمارستان دکتراش چطورن
سوال منم هست میخوام برم مهدیه ولی نمیدونم چجوریه طرف قراردادش با کدوم بیمه ها هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.