من دیروز زایمان کردم کیسه ابم پاره شد بچم نیاز به nice داشت انتخابم فقط بیمارستان خصوصی بود ولی بخاطر بچم مجبوری رفتم به شدتتت راضی بودم رسیدگی شود عالی بود پرسنل و پرستار های ما عالی بودن واقعا همجنین بخش نوزادن خیلی دلسوز بودن
افتضاحه نرو کاری با من کردن هیچ وقت یادم نمیره مرگ و به چشمم دیدم تو اتاق عمل خونریزی داشتم دکتر گیج بود رنگ میزد به دکترای دیگه که بیان اتاق عمل
من زایمان اولم اونجا رفتم طبیعی زایمان کردم راضی بودم دومی هم میرم اونجا
اگه زایمان اولی خوب نیست
من بیمارستان مهدیه بغل خونمونه یه روز خیلی اضطراری دنبال دکتر غدد بودم بیمارستان دکتر ویزیت داشت همون روز ولی نزاشتن برم اشکمنو اون روز پرسنلش در آوردن . داخل همینجا سرچ کن بیمارستان مهدیه کلی نظر در موردش میاد خیلی کم نوشتن که راضی بودن
افتضاحه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.