کسی میدونه علت سوزش معده توماه من چیه؟

۹ پاسخ

کمبود جا و موهای نی نی

موهای نی نی و کمبود جا

جای معده کم می‌شه زود پر می‌شه

کمبود جا

هرچی رحم بزرگ تر میشه چون جای معده تنگ میشه اسید معده سرریز می‌کنه یا همون رفلاکس معده س به دکترت بگو دارو بده

چون نی نی مو در آورده اینجوری شدی

عزیزم اسید معده ست تازه ازاین به بعد بیشتر هم میشه

میگن نینی مو داره سوزش میگیری

منم همینجور شدم اصلا تو بارداری معده درد نداشتم چند روز اینجوری شدم

سوال های مرتبط

مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو 🥰 مامان پرنسس کوچولو 🥰 ۱۰ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی