عادیه من شنیدم میگن چون بچه مو در میاره برا اونه🤷
من دو مته دارم دکتر بهم شربت معده داد خیلی خوبه همین میخورم ده دقیقه ای خوب میشه
منم سوزش معده همراه باتهوع دارم ولی چیزی نمیادبیرون فقط جوش میزنه
امپرازول صب عصربخور
منم وقتایی که غذای مثه عدسی میخورم بعد یه ساعت تاگلوم میسوزه اسید معده بخاطر فشار به معده اس .من با خوردن بیسکویت یا نباشه یه تکه نون برشته میکنم میخورم بهتر میشه
به خاطر افزایش حجم رحم و فشار ب معده
و همچنینی تأثیرات هورمون های بارداری روی دریچه مری و معده و شل شدنشون
پنتوپرازول 40ناشتا
بخاطر اسید معدته، شب ها موقع خواب فاموتیدین بخور
اول که جای معده خیلی کم میشه و اینکه معده مث اون اولای حاملگی اسیدش بالاس من دیروز سالاد شیرازی خوردم تا شب این معده بدبخت جوشید تا عرق نعناع با آب نخوردم خوب نشدم
بخاطر فشار بچه به تمام اعضای بدن هست
منم گرفتم قرص میخورم بهتر شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.