و این روزای آخر سوزش معده داره منو میکشه

۶ پاسخ

اوف اوف دیگه دو تا تا الان تموم کردم

به من دکتر قرص امپرازول داد ناشتا میخورم خداروشکربهترم
ب دکترتون بگیر چون اسید ک میرنه بالا دندون هم خراب میکنه

فاموتیدین بخور آب رو آتیش ضرر هم ندارع اصلا

منم داره میکشه

پنتو بخور

مخصوصاً وقتی معده خالی باشه

سوال های مرتبط

مامان ریماس🍓💎 مامان ریماس🍓💎 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۵ ماهگی
مامان لِنا مامان لِنا ۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی