خانما کسی منیزیم میخوره یا خورده؟
قرصش یا پودرش؟

۱۷ پاسخ

من همه شکلشو خوردم
قرص، کپسول، جوشان، پودر

دوران بارداری قرص

من قرصشو خوردم از هفته ۱۰ به بعد چون گرفتگی و انقباض داشتم

من قرثش میخورم منیزیوم اولترا جذب بالایی داره هرشب میخورم

من قرص جوشان میخورم حالمو بد میکنه🥲

من پودرشو میخورم
طعم لیمویی داره
شب ها گفته مصرف کن و پودرو مستقیم میریزم رو زبونم

نه دکتر برای من ننوشته
واسه شما دکتر تجویز کرده؟!

من مگ ویت میخورم

من قرص شو چند ماه خوردم

من پودرشو میخورم طعم پرتقال

من قرصشو میخورم

من قرصشو میخورم از اول بارداری

من هردوش رو خوردم ، ولی بنظرم پودرش بهتر از قرصش جواب میداد

من کپسول میخورم مگنی فورت

من میخورم قرصشو

مال من چون داخل خود قرص کلسیمم داره نمیخورم دیگه

اره من پودرشو میخورم

سوال های مرتبط

مامان پرتقال مامان پرتقال ۲ ماهگی
مامان جوجه هام♥️ مامان جوجه هام♥️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هانا خانوم 🩷🥹 مامان هانا خانوم 🩷🥹 روزهای ابتدایی تولد