جیگر خانوما نظرتونو در مورد اینم بگید.با تشکر🫢😆

تصویر
۱۲ پاسخ

این جدید ترین مدل سرویس چوب هست قشنگم❤️
منم همینو دوس دارم و دقیقاً همین رنگ یا شیری و رنگ چوب میخوام بخرم🥰
خیلی قشنگه😍😍😍

قشنگه ولی من باشم مونته سوری میخرم

قشنگه عزیزم
جایی ک خریدی رو معرفی میکنی
قیمتش چطور بود

خیلی شیک

وای خیلی قشنکع من که عاشق این رنگم

این از قبلی خیلی قشنگ تره ولی ترکیب رنگش خستت میکنه. یه رنگی بگیر که هیچ وقت از مد نیفته

ب نظر من رنگ این شیک تره

خیلی نازه

سبز اگه با کرم روشن بود یا با سفید استخونی فک کنم بهتر میشد وگرنه مدلش قشنگه

مدلش قشنگه ولی ترکیب این دوتا رنگ باهم خیلی سرد نشده؟

خیلی قشنگه

قبلی بهتر بود

سوال های مرتبط

ماه تابان🌛🌠 ماه تابان🌛🌠 قصد بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیکان  و نورا مامان نیکان و نورا ۴ ماهگی
مامان علی مامان علی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نخود فرنگیم🦋 مامان نخود فرنگیم🦋 هفته بیست‌ودوم بارداری