پارسال زایمان داشتم..کادر زایشگاه عالی بخش عالی من خیلی راضی بودم..هزینه بالاست اگر تکمیلی داری شک نکن برو
من اونجا زایمان کردم همه چیش عالی بود واقعا رسیدگی خوبی داشتن و خوش برخورد بودن، برعکس بیمارستان های دیگه عمق زمین نیس😂😂
طبقه بالایی و نور طبیعی تو اتاقت هست که واقعا روی حال و هوات تاثیر داره،🫠
من راضی بودم
رضوی عالیه
ب شدت گرون......
هزینه هاش پوست آدمو میکنه 😐😐😒😒😒😒😒
من پاستور بودم مادرو نميدونم ولي هفته پيش رفتم برا دوستم زايمان داشت خوب بود
من اونجا زایمان کردم راضی بودم فقط اتاق هاش شیک نیس قدیمیه ولی بسیار تمیزه و رسیدگی میکنن
برو بنت الهدی
پاستور از همه بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.