کالسکه دوقلو کنارهم یا پشت سرهم ؟

۱۷ پاسخ

صد در صد کنار هم

من پشت سر هم گرفتم راضی ام، کنار هم رو میگفتن ممکنه از بعضی جاها رد نشه

کنار هم بهتره چون ممکنه بچه پشتی بهونه گیری کنه

من جدا جدا می‌خرم

استادیومی بخر

کنارهم خوبه پشت سرهم هم جاش تنگه

رو به هم.

من خیلی تحقیق کردم
کنار هم کیدیلو خریدم

جدا گرفتم دوتا راضیمممم
دوقلوییا سنگین میشه کنار هم که نمیتونی حتی از در رد شی باز پشت هم بهتره

برای من پشت سر هم من کنارهم نگرفتم خیلیا بهم گفتن جا گیر تره

من پشت هم دارم راضیم
پیاده روها و خیلی جاها رد میشه
بچه هامم از یکسالگی ب بعد دائم میشینن توش همه جا میریم

نیاز نداری نخر...خریدی کنار هم

کنارهم کیدیلو دارم راضیم

من دوتا جدا گرفتم اگه خواستم تنها دوتاشون ببرم بیرون با بست اتصال کالسکه بهم وصل میکنم هر‌موقع هم نخواستم که دوتا جدا هست

پشت سر هم. چون قطعا با کنارهم تو پیاده رو سخته ببری. اگه جا تنگ باشه

من که نگرفتم
استفادم نمیشد

کنارهم

سوال های مرتبط

مامان هادی‌ودوقلوها مامان هادی‌ودوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی جونم مامان نی نی جونم هفته سی‌وششم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیکان و نیهان مامان نیکان و نیهان ۱۰ ماهگی