۲ پاسخ

عزیزم واکسن ۱۸ماهگی سادع ترین واکسنه در صورتی از قبل ویروس توی بدن بچه نباشع
دختر من هفته پیش زد
خیلی سبک گذشت براش
من ایبوبروفن میداذم بهش هز ۸ ساعت خداروشکر تب نکرد . اینک میگی بچت بالا میاره احتمالا ویروس توی بدنش بوده با واکسن نشون دار شده

بهداشت بمن گفت تب بچه پایین نیومد ببرش بیمارستان
الان چی تبش پایین اومده

سوال های مرتبط