۶ پاسخ

هاله داره انگار

چند روز دیگه دوباره بزن

سلام عزیزان من خودم روانشناس هستم سوالاتون و رایگان پاسخ میدم ضمنا تو روبیکا هم گروه چت تجربیات نو مادران و بارداری ها و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید

@noorZendegi_psy

آره زود زدی وایستا یه چند روزی از موعد پریودت بگذره، بعد بزن، انشالله ک مثبت بشی

امکانش هست زود زده باشی
چند روز دیگه بزن انشاالله مثبت میشه

امکان مثبت شدنش هست بعضیا تا ۱۰ روز بد موعد اینا تازه مثبت شده🫠
البته من خودم تجربشو ندارم فقط تو تاپیک بقیه خوندم🚶🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامانِ بچه👶🏻 مامانِ بچه👶🏻 قصد بارداری