هاله داره انگار
چند روز دیگه دوباره بزن
سلام عزیزان من خودم روانشناس هستم سوالاتون و رایگان پاسخ میدم ضمنا تو روبیکا هم گروه چت تجربیات نو مادران و بارداری ها و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید
@noorZendegi_psy
آره زود زدی وایستا یه چند روزی از موعد پریودت بگذره، بعد بزن، انشالله ک مثبت بشی
امکانش هست زود زده باشی
چند روز دیگه بزن انشاالله مثبت میشه
امکان مثبت شدنش هست بعضیا تا ۱۰ روز بد موعد اینا تازه مثبت شده🫠
البته من خودم تجربشو ندارم فقط تو تاپیک بقیه خوندم🚶🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.