۳ پاسخ

عزیزم منم بچم رفلاکس داره گریمیچر و‌ پدیا بست چون نعنا داره رفلاکس و بدتر میکنه
من بهش کولیک اید میدم خوبه

پدی لاکت عاالیه حتما بده
پدیا بست و گرمیچر تقریبا ت یه سبکه
میتونی یدونه رو بدی
بنظرم گرمیچر بهتره تاثیرش بیشتره

پدی لاکت رو که حتما بده برای تنظیم گوارش خوبه عصرها ۵ قطره
اون دوتام مکمل هم هستن
میخوای گریپ میکسچر رو حذف کن کولیک رو بده

سوال های مرتبط