عزیزم منم بچم رفلاکس داره گریمیچر و پدیا بست چون نعنا داره رفلاکس و بدتر میکنه
من بهش کولیک اید میدم خوبه
پدی لاکت عاالیه حتما بده
پدیا بست و گرمیچر تقریبا ت یه سبکه
میتونی یدونه رو بدی
بنظرم گرمیچر بهتره تاثیرش بیشتره
پدی لاکت رو که حتما بده برای تنظیم گوارش خوبه عصرها ۵ قطره
اون دوتام مکمل هم هستن
میخوای گریپ میکسچر رو حذف کن کولیک رو بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.