۵ پاسخ

من داشتم حدودا ۶سانت بود تا آخر ماه چهارم از بین رفت دکتر گفت معمولا از بین میره

من داشتم
مشکلی نبود تو سونو متوجه شدم
بعد زایمان برطرف میشه

من داشتم خودش رفع شد

من داشتم بعد برطرف شد

مشکلی ایجاد نمیکنه فقط درد زیر شکم میگیر گاهی باید سنگین بلند نکنه کیسه یا حوله گرم هم نباید بذاره برای زیرشکم

سوال های مرتبط

مامان سیدشاهان یاشار مامان سیدشاهان یاشار ۳ سالگی