۲ پاسخ

اره من کیست دارم هفته ای ۲ تا قرص ویتامین E باید بخورم ۶ ماهی ی بار چکاب و سونو میرم

آره من دارم دکتر گفت نوع بافت سینت همین مدله فقد استرس نکش قرص ویتامین eداد ولی من ی سینمم توده فیبرو آدنوم دارم ک خیلی میترسم بگه بزرگ شدع

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رررررر مامان رررررر ۳ سالگی