من علوی با دستمزد دکتر کلا میشه ۹۰ تومن
بیمارستان شهید بهشتی زایمان میکنم رایگان😊
من مادر وکودک گفتن 50میلیون
من اردیبهشت حدود ۸۵ تومن🤐🤐🤐🤐
من دکترم گفته ام ارآی هست فقط هنوز صحبت نکردم
کوثر .بستگی ب بیمه بودن نبودن دیگه..حتی زایمان اول روم بودن متفاوته پرسیدم..یا چسبندگی داشته باشی هزینه بیشتره.من سزارینی دوممم
بنظرم زایمان نکنم توی شکمم نگه دارم بااین قیمتا😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.