۷ پاسخ

من علوی با دستمزد دکتر کلا میشه ۹۰ تومن

بیمارستان شهید بهشتی زایمان میکنم رایگان😊

من مادر وکودک گفتن 50میلیون

من اردیبهشت حدود ۸۵ تومن🤐🤐🤐🤐

من دکترم گفته ام ارآی هست فقط هنوز صحبت نکردم

کوثر .بستگی ب بیمه بودن نبودن دیگه..حتی زایمان اول روم بودن متفاوته پرسیدم..یا چسبندگی داشته باشی هزینه بیشتره.من سزارینی دوممم

بنظرم زایمان نکنم توی شکمم نگه دارم بااین قیمتا😂

سوال های مرتبط