اگه با استراحت بهتر میشه و لکه بینی نداری میتونه بخاطر بزرگ شدن رحم باشه من توهفته بیست خیلی درد پریودی داشتم ماما گفت شیافتو میتونی دوتا بزاری و استراحت کنی
تاپیکام ببین گلم ❤️🩹☺️
ترشح طبیعی هست ولی بعضی ترشح طبیعی نیست عفونتع به دکترت بگو من عفونت گرفتم شدید مردم ۳ شب درد کشیدم ۳ شبم بیمارستان بستری شدم
اره طبیعیه
منم داشتم خیلی دلواپس بودم
نه تو هفته شما طبیعی نیست احتمال پایین اومدن سرویکس هست باید برید دکتر چک شید
نه عزیزم درد پریودی طبیعی نیست
دکترم کفته بود هرموقع درد پریودی داشتی شیاف بزار استراحت کن
منم دارم و ترشح
اره چون هر ماه ک نزدیک پریودیت میشه درداش میاد سراغ ادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.