۱ پاسخ

منم‌نان کافمورت دادم همینجوری شد زور زدنش بیشتر شد و بالا می‌آورد..همون نان اپنی که میدادم رو دادم دگ..ب پسر من بخاطر کولیک و نفخ داد..هرکاری که کنم این کولیک کوفتی تا چهار ماهگی اینا هست باید دورش بگزرع تصمیم گرفتم همون اپتی بدم کامفورت دگ ندادم..برای تو ب چ خاطر دادع دکتر؟

سوال های مرتبط