منمنان کافمورت دادم همینجوری شد زور زدنش بیشتر شد و بالا میآورد..همون نان اپنی که میدادم رو دادم دگ..ب پسر من بخاطر کولیک و نفخ داد..هرکاری که کنم این کولیک کوفتی تا چهار ماهگی اینا هست باید دورش بگزرع تصمیم گرفتم همون اپتی بدم کامفورت دگ ندادم..برای تو ب چ خاطر دادع دکتر؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.