۱۵ پاسخ

بازم سزارین درسته قدم اول بعد زایمان سخته درسته درد بخیه بعضی تحموللت داره ولی میگذره ارزش داره

زایمان اولم طبیعی بود ماماهمراهم داشتم راضی بودم
اینبارم میخوام طبیعی بیارم

هزاران بار سزارین

من دوتا طبیعی داشتم. برگردم عقب برم جلو فقط طبیعی

دوتاسزارین کردم بازم برگردم عقب سزارین میکنم و واقعا دردی نداره سزارین

برای کسی که تجربه جفتش داره طبیعی 🙂

منم قطعا سزارین و دوباره انتخاب میکنم

سزارین..اگه صدبارم برگردم عقب بازم انتخابم همینه

اگر ریز باشه طبیعی. ولی اگه درشت. سز

من طبیعی بودم ۵ سال پیش.خاطره ی بدی ندارم ازش درد داشت ولی خب دوتاش درد داره

من طبیعی بودم راضی بودم امروز دوباره ب ای بخیه سرکلاژ بستری شدم دردای که کشیده بودم و موقعی که بچه دنیا اومد یادم رفته بود دوباره یادم اومد استرس گرفتم وقتی تو محیطش قرار میگیری استرس میگیری ولی بعدش یادت میره

صدرصد طبیعی

من تصمبم رو طبیعیه🥲😂

من سزارین تجربمو گذاشتم تو تایپک هام هست عزیزم

سزارین بودم
دوباره صد در صد انتخابم سزارینه

سوال های مرتبط