بله قطعا سزارین
هزاربارم برگردم میرم سزارین بهترین تصمیم زندگیم بوده
تا ابد سزارین
بله انجام میدم
صدرصد سزارین
فقطططط سزارین
صد در صد سزارین
شک نکن
اصلا قابل مقایسع نیست
تا همیشه سزارین
صد در صد
من رفته بودم برای طبیعی دردش رو کشیدم ولی نشد اخرم اورژانسی رفتم سزارین به نظرم که اگر در حد یکیدوتا بچه بخوای سزارین بهترینه ولی بیشتر میخوای باید امادگی خیلی زیاد و کاملی داشته باشی برای طبیعی طوری که قبل از بارداری ورزش کنی و تو بارداری هم ورزش های بارداری و زایمان طبیعی رو به صورت تخصصی انجام بدی اونجوری میتونی یه زایمان طبیعی خیلی خوب داشته باشی🥰👌🏻
من که از نظر خودم طبیعی درسته سخته ولی خب شکم آدم با خط بخیه زشت نمیشه و عوارض طبیعی کمتره
بله من انجام میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.