۱۵ پاسخ

آره طبیعی انتخابمه چون بعد زایمان من هیچ دردی نداشتم هم اینکه بعد پنج سال که از زایمان اولم میگذره هیچ عوارضی برام نداشته سوم اینکه خوب یدفعه از پایین که پاره شدم بخیه خوردم حداقل دیگه شکمم پاره نشه وبخیه نخوره از دو جا ناقص نشم😅

من سه سال پیش زایمان طبیعی داشتم زایمان دومم هم طبیعی انتخاب کردم فقط به یک دلیل...تنها خوبی این مدل زایمان اینه بعدش پا میشی راه میری تمام کاراتو انجام میدی👌

بله صد در صد و بدون شک..بهترین تجربه ی بود که داشتم البته با مامای همراه👌

زایمان طبیعی روبله.بیمارستان دولتیو هرگز

بله من اولی طبیعی بودم اینم ب امید خدا طبیعی میارم

صددر صد بهترین تجربه ی زندگیم بود با اینکه بارداری سختی داشتم اما زایمانم راحت و بدون درد بود

با اینکه 6سال میگذره و اصلا فاز زایمان سریعی نداشتم و تو دوران کرونا زایمان کردم برگشت و که نه انتخابم سزارین می‌بود ولی الان که چند سال گذشته یادم رفته باز می‌خوام طبیعی بیارم البته اگه شرایط باشه

بله صد در صد من هر سه تای قبلی طبیعی بود الان اینا رو مجبورم سز بشم و به شدت استرس دارم

من که زایمانم راحت بود ولی بخیه هام ۴بار باز شدن وحشت تکرار اون اتفاقا نمیزاره به طبیعی فکر کنم،

اصلا
ولی مجبورم

اصلا وابدا

من هنوز بارداری اولمه خیلی میترسم از هر دوتاش

اره بازم میرم طبیعی

اگه لگن خوب باشه زایمان راحته
من اولی 4 ساعت شد
دومی 1 ساعت

من هم اولین زایمانم که 7 سال پیش بود
و هم دومی که تازه بوده طبیعی انتخابم بود

سوال های مرتبط