چیز شیرین نخووور من شنیدم امپول ریه قندو خیلی میبره بالا میگن تا چند روز اول که امپولو میزنی اصلا نباید چیز شیرین بخوری
اره همونه فقط چیز شیرین بخور مراقب باش قندش نیوفته
آره از همون میگن
از از امپول هست
فقط توی هفته ۳۷ چرا امپول ریه بهت زده؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.