وای من معده ام خیلی میسوزه چکاکنم😭😭





بارداری. حاملگی. پوشاک

۴ پاسخ

دلستر تلخ اسید معده رو کم میکنه.

منم امروز همینجوری بودم شربت منیزیونم هیدروکساید خوردم دیگ معدم نمیسوخت البته شربتو دکترم داد

هیچ کاااار نمیشه کرد ولی بادام درختی خام بخر هروقت دیدی اینطوری ای هستی یا احساس حالت تهوع داری ۱۰ تا،بخور خیلی عالیه

کوکاکولا

سوال های مرتبط

مامان 🥰😍آسنا🥰😍 مامان 🥰😍آسنا🥰😍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دو قلو ها مامان دو قلو ها هفته هجدهم بارداری