احتمالا چیزی تو گلوش گیره ،ببرش برا دکتر سنتی بگو میخام تلگیری کنم،حتما معرفیت میکنن یا خودشون انجام میدن.خیلیا رفتن از مطب که اومدن بیرون بچشون اوکی شده.
گلو یه سری حفره هایی داره که موقع غذا خوردن معمولا بچه ها که درست نمیجون ،غذاها توشون گیرمیکنه ،حالا یا باماساژ یا روش دیگه رفع میشه.
شکمش خوب کار میکنه. ببرش بیرون حسابی بازی کنه خسته و گشنش کن شیر نده ببین چطوری غذا میخوره. اگه فعالیتش کمه برا اونه روزا ببر تو کوچه پارک ببر بزار پیاده روی کنه
سانستول رو نورا برعکس بود بدتر اشتهاش صفر شد وزنشم استپ کرد
قطع کردم درست شد
شربت لیکو زینک هم امتحان کن برا پسرم خوب بود
منم رد دادم
خخخ والله پسر منم هیچی نمیخوره منم رد دادم
من اونقد حرص میخورم جدیدا دستم از کتف سر میشه کلا
پسرمنم همینه امیدوارم بزرگ شدخوب بشه اراول صبح بانخوردناش ت ر میزنه تواعصابم
دختر منم همبنطوریه من دیگه ول دادم
چیکار کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.