۱۱ پاسخ

اگه گزیدگی هست نه زیاد یه ذره ولی قرمزی و التهابش میخوابه

از داروخونه پماد گزش حشرات بگیر بزن. اینجور مواقع دکتر انلاین بگیر عکس بغرستی برات نسخه تجویز میکنن. پشه کثیف زده احتمالا

حتما کک خورده

منم پسر بزرگم وقتی چیزی نیش بزنه همینطوری میشه پوستشون حساسیت داره به گزیدگی نگران نباش

هیدروکورتیزون
یا کالاندولا بزن

ولی ببر دکتر
کلینیک ها بازن یا اورژانس بیمارستان هستن همیشه
ببر یه نگاهی بندازه بعد پماد بزن

آخی چیزی نیشش زده؟؟ یکم سرکه سیب بمال بهش

ببرش دکتر خطرناکه بچه اذیت میشه مگه ما دکتریم بهت چیزی تجویزکنیم بد بدنه بچه ات بدتربشه

کالاندولا بزن یا هر پماد خوبی ک داری واسه بچه

ضد التهاب هر پمادی ک باشه

جایی نخورده احتمالا

چی هست چرا اینجوری شده پشه زده؟

سوال های مرتبط