۲ پاسخ

منم اونطورییم بعضی وقتها... شیر خودمم نمیدونم احتمالا از ضعف بدن باشه

شاید عفونت داری

سوال های مرتبط

مامان کیان فسقلی مامان کیان فسقلی ۷ ماهگی