۸ پاسخ

اره عزیزم طبیعیه اگر خیلی خیلی درد شدیدی داشت غیر طبیعی میشه که اونم درمانش صبره معمولااا(همیشه نه)

آره بابا منم ابنجوریم

اره درد زیر شکم و ترشح زیا‌د

اره منم درد شدیدی دارم البته بعد زایمان اینطوری شدم

اینجور که تایید کردید پس من غیرعادیم که دردندارم 🥴🥴🥴🤣🤣

منم درد شدید و غیرقابل تحمل میگیرم

منم درد دارم از بعد زایمانم نمیدونم علتش چیه

منم کمردرد میگیرم و ترشحم زیاد میشه ولی دردش کوتاهه و شدید نیست

سوال های مرتبط