اره عزیزم طبیعیه اگر خیلی خیلی درد شدیدی داشت غیر طبیعی میشه که اونم درمانش صبره معمولااا(همیشه نه)
آره بابا منم ابنجوریم
اره درد زیر شکم و ترشح زیاد
اره منم درد شدیدی دارم البته بعد زایمان اینطوری شدم
اینجور که تایید کردید پس من غیرعادیم که دردندارم 🥴🥴🥴🤣🤣
منم درد شدید و غیرقابل تحمل میگیرم
منم درد دارم از بعد زایمانم نمیدونم علتش چیه
منم کمردرد میگیرم و ترشحم زیاد میشه ولی دردش کوتاهه و شدید نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.