۸ پاسخ

عزیزم از نظر تغذیه خیلی باید این روزا به خودت برسی، جگر بخور حتما و گوشت تو شیشه درست کن و بخور خیلی تاثیر داره، کله پاچه هم عالیه شیرت رو هم زیاد و چرب میکنه نی نی بهتر سیر میشه❤️

طبیعیه عزیزم زایمان پروسه سنگینیه جدا از قرس اهن حتما از نطر تغذیه هم برس ب خودت

مکملای اهن رو تا سه ماه بعد زایمان بخور.طبیعیه زایمان کردی بدنت ضعیف شده

وای منم همینم انقد که کم مونده بود بچم از دستم بیافته ولی چون بعد عمل خونریزیم شدید بود میدونم ازکم خونم

بخاطر کم خونیه خواهر
قرص آهن فرفورت گاین بگیر بخور
خوب میشی انشاا....

منم خیلی ضعف دارم کل وجودم درد دارم .

شاید کم خون شدی باید مکمل بخوری

کم خونی

سوال های مرتبط

مامان آرتین🩵ماهلین🌙 مامان آرتین🩵ماهلین🌙 ۸ ماهگی