۴ پاسخ

من تاحالا ۷ــ۸باری دادم حساسیت نداده

طالبی حساسیت زاست بهتره ندین حالا که دادین اگه تو این سه روز علائم حساسیت داشت بدونید از همونه دیگه ندین

اگه کم بوده اشکال نداره دیگه دادی ولی دیگه نده تا هفت ماهگی

من دادم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان زینب گوگولی👼 مامان زینب گوگولی👼 ۱ سالگی
مامان Mahva🌙 مامان Mahva🌙 ۱ سالگی
مامان آوینا🎀👼🏼 مامان آوینا🎀👼🏼 ۱۷ ماهگی